Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.
από: Πετράς, Χρήστος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2012)
Στρατηγικές μάρκετινγκ για είσοδο σε αναπτυσσόμενες χώρες: η περίπτωση του ομίλου ALUMIL
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Ιωαννίδης, Παύλος |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηδημητρίου, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2019
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23352 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.
από: Πετράς, Χρήστος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2012) -
Ο ρόλος του βίντεο και του creator-driven περιεχομένου στη διαφήμιση στα social media: η περίπτωση του TikTok.
από: Μαλαθουνιάδης, Ιωάννης
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Μάρκετινγκ : αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις & νέα δεδομένα /
από: Βλάχβεη, Ασπασία Χ.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2019) -
Πολυεθνικές επιχειρήσεις και αναπτυσσόμενες χώρες : η περίπτωση της Ελλάδας /
από: Παπανδρέου, Βάσω.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1986) -
Πολυεθνικές επιχειρήσεις και αναπτυσσόμενες χώρες : η περίπτωση της Ελλάδας /
από: Παπανδρέου, Βάσω.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1981)