Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ στην επιλογή προορισμού ιατρικού τουρισμού
από: Πανικίδου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022)
Ο ιατρικός τουρισμός ως στρατηγική επιλογή των μονάδων υγείας
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Παπανικολάου, Μαρία |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Σουμπενιώτης, Δημήτριος |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2020
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23915 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ στην επιλογή προορισμού ιατρικού τουρισμού
από: Πανικίδου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022) -
Στρατηγικός Σχεδιασμός για την ανάπτυξη του Ιατρικού Τουρισμού στην Ελλάδα
από: Στασινού, Άρτεμις
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Ο ιατρικός τουρισμός στην Ελλάδα, η εξέλιξη και οι προοπτικές. Εμπειρική διερεύνηση του εγχώριου ιατρικού τουρισμού, των κινήτρων και της ερμηνείας τους για το εθνικό σύστημα υγείας
από: Κανέλλη, Χριστίνα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022) -
Μάρκετινγκ νοσηλευτικών μονάδων: μελέτη περίπτωσης στον ιατρικό τουρισμό.
από: Κούσκουρας, Ιωάννης
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2014) -
Στρατηγικός σχεδιασμός ελληνικής ιδιωτικής μονάδας υγείας για την προσέλκυση ασθενών από άλλες χώρες
από: Κυπραίος, Μιχαήλ
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023)