Συσχέτιση πολλαπλών νοημοσυνών και μαθησιακού ύφους εκπαιδευτικών με τις διδακτικές επιλογές τους για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην αναγνωστική κατανόηση

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.

Πρώτος συγγραφέας: Καμποσιώρα, Σπυριδούλα Εμμέλεια
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24195

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24195