Στρατηγική προώθησης ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση εργαλείων ανάλυσης και οπτικοποίησης
από: Τσιγαρίδα, Μάνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018)
Σύγκριση εργαλείων οπτικοποίησης δεδομένων
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Ζαφειράκη, Ειρήνη |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Κολωνιάρη, Γεωργία |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2020
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24684 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγική προώθησης ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση εργαλείων ανάλυσης και οπτικοποίησης
από: Τσιγαρίδα, Μάνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων και ανάπτυξη εφαρμογής
από: Γκατζελίδης, Παναγιώτης
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010) -
Βιβλιοθήκες οπτικοποίησης δεδομένων. Ανάλυση και σύγκριση των βιβλιοθηκών:D3, MAPBOX GL και PYGAL
από: Σταμπολίδης, Σπυρίδων
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022) -
Μελέτη περίπτωσης επιχειρηματικής αναλυτικής: οπτικοποίηση δεδομένων της Walmart με χρήση Tableau και Python
από: Ζαχαράκη, Ασπασία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2020) -
Ανάπτυξη ενός μοντέλου επιχειρηματικής ευφυΐας στο Microsoft Power BI για την παρακολούθηση δεικτών απόδοσης του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας iQom Α.Ε.
από: Γκίτου, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024)