Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
από: Κλειτσιώτη, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2011)
Τρόποι αναπαράστασης και διδασκαλίας αφαίρεσης με δανεικό σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στα μαθηματικά με βάση τη Θεωρία πολλαπλών νοημοσυνών
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Βασιλειάδου, Άννα |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2020
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24780 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επίδραση του προφίλ νοημοσυνών των εκπαιδευτικών στη διαφοροποιημένη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.
από: Κλειτσιώτη, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2011) -
Διδασκαλία γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: η σημασία των πολλαπλών τροπών αναπαράστασης της γνώσης.
από: Αγγελόπουλος, Στέργιος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
από: Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2020) -
Πολλαπλές νοημοσύνες και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών για τη στήριξη μαθητών με δυσκολίες μάθησης στα μαθηματικά
από: Κολλάρου, Φωτεινή
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Συσχέτιση πολλαπλών νοημοσυνών και μαθησιακού ύφους εκπαιδευτικών με τις διδακτικές επιλογές τους για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην αναγνωστική κατανόηση
από: Καμποσιώρα, Σπυριδούλα Εμμέλεια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2020)