Οι διαδικασίες του εσωτερικού μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στην απόδοση των ξενοδοχειακών μονάδων

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.

Πρώτος συγγραφέας: Ταρτάρι, Ραφαέλα
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25344

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25344