Εταιρική κουλτούρα και προώθηση εταιρικής ταυτότητας δια ψηφιακών μέσων: έρευνα σε Ελλάδα και Ευρώπη

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.

Πρώτος συγγραφέας: Μπέρτου, Γαρυφαλιά
Επόπτης Καθηγητής: Κάτου, Αναστασία
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26304

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26304