Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ στην επιλογή προορισμού ιατρικού τουρισμού

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.

Πρώτος συγγραφέας: Πανικίδου, Μαρία
Επόπτης Καθηγητής: Αλετράς, Βασίλειος
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26958

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26958