Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.

Πρώτος συγγραφέας: Χαλκοπούλου, Βασιλική
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513