Επιτομή: |
Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά μέσα ως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επωνυμίας, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές ευκαιρίες για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με την επωνυμία (COBRA) περιγράφουν την εμπλοκή των καταναλωτών με το περιεχόμενο της επωνυμίας και ποικίλουν ως προς το βαθμό στον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά μέσα και συμμετέχει στην κατανάλωση, τη συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου μέσων ενημέρωσης.Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Οι καταναλωτές επηρεάζονται από κάποια κίνητρα που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, εξετάστηκαν τα κίνητρα της ψυχαγωγίας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης & αλληλεπίδρασης, της προσωπικής ταυτότητας, της πληροφόρησης, της ανταμοιβής και της ενδυνάμωσης. Κάθε κίνητρο αποτελεί και μία ξεχωριστή μεταβλητή, για την οποία μελετάται αν προκύπτει κατανάλωση, συνεισφορά και δημιουργία COBRA.
|