Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Πρώτος συγγραφέας: | Χαλκοπούλου, Βασιλική |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηθωμάς, Λεωνίδας |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2022
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513 |
id |
dspace-2159-27513 |
---|---|
recordtype |
dspace |
spelling |
dspace-2159-275132022-09-23T00:03:49Z Consumers' online brand-related activities (COBRAs) and attitude toward the brand and purchase intention Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς Χαλκοπούλου, Βασιλική Χατζηθωμάς, Λεωνίδας Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Κοινωνικά μέσα Επωνυμία Κίνητρα Διαδικτυακές δράστηριότητες Κατανάλωση περιεχομένου Συνεισφορά περιεχομένου δημιουργία περιεχομένου COBRAs Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά μέσα ως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επωνυμίας, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές ευκαιρίες για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με την επωνυμία (COBRA) περιγράφουν την εμπλοκή των καταναλωτών με το περιεχόμενο της επωνυμίας και ποικίλουν ως προς το βαθμό στον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά μέσα και συμμετέχει στην κατανάλωση, τη συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου μέσων ενημέρωσης.Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Οι καταναλωτές επηρεάζονται από κάποια κίνητρα που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, εξετάστηκαν τα κίνητρα της ψυχαγωγίας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης & αλληλεπίδρασης, της προσωπικής ταυτότητας, της πληροφόρησης, της ανταμοιβής και της ενδυνάμωσης. Κάθε κίνητρο αποτελεί και μία ξεχωριστή μεταβλητή, για την οποία μελετάται αν προκύπτει κατανάλωση, συνεισφορά και δημιουργία COBRA. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. 2022-09-22T10:38:01Z 2022-09-22T10:38:01Z 2022-09-22T10:38:01Z 2022 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
institution |
University of Macedonia |
collection |
DSpace collection |
language |
Greek |
topic |
Κοινωνικά μέσα Επωνυμία Κίνητρα Διαδικτυακές δράστηριότητες Κατανάλωση περιεχομένου Συνεισφορά περιεχομένου δημιουργία περιεχομένου COBRAs |
spellingShingle |
Κοινωνικά μέσα Επωνυμία Κίνητρα Διαδικτυακές δράστηριότητες Κατανάλωση περιεχομένου Συνεισφορά περιεχομένου δημιουργία περιεχομένου COBRAs Χαλκοπούλου, Βασιλική Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
description |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. |
abstract |
Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά μέσα ως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επωνυμίας, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές ευκαιρίες για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με την επωνυμία (COBRA) περιγράφουν την εμπλοκή των καταναλωτών με το περιεχόμενο της επωνυμίας και ποικίλουν ως προς το βαθμό στον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά μέσα και συμμετέχει στην κατανάλωση, τη συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου μέσων ενημέρωσης.Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Οι καταναλωτές επηρεάζονται από κάποια κίνητρα που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, εξετάστηκαν τα κίνητρα της ψυχαγωγίας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης & αλληλεπίδρασης, της προσωπικής ταυτότητας, της πληροφόρησης, της ανταμοιβής και της ενδυνάμωσης. Κάθε κίνητρο αποτελεί και μία ξεχωριστή μεταβλητή, για την οποία μελετάται αν προκύπτει κατανάλωση, συνεισφορά και δημιουργία COBRA. |
advisor |
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας |
format |
Electronic Thesis or Dissertation |
author |
Χαλκοπούλου, Βασιλική |
author-letter |
Χαλκοπούλου, Βασιλική |
department |
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
title |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_short |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_full |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_fullStr |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_full_unstemmed |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_sort |
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς |
title_alt |
Consumers' online brand-related activities (COBRAs) and attitude toward the brand and purchase intention |
publisher |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
publishDate |
2022 |
url |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513 |
_version_ |
1820209730420736000 |
score |
12,4609995 |