Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.

Πρώτος συγγραφέας: Χαλκοπούλου, Βασιλική
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513
id dspace-2159-27513
recordtype dspace
spelling dspace-2159-275132022-09-23T00:03:49Z Consumers' online brand-related activities (COBRAs) and attitude toward the brand and purchase intention Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς Χαλκοπούλου, Βασιλική Χατζηθωμάς, Λεωνίδας Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Κοινωνικά μέσα Επωνυμία Κίνητρα Διαδικτυακές δράστηριότητες Κατανάλωση περιεχομένου Συνεισφορά περιεχομένου δημιουργία περιεχομένου COBRAs Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά μέσα ως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επωνυμίας, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές ευκαιρίες για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με την επωνυμία (COBRA) περιγράφουν την εμπλοκή των καταναλωτών με το περιεχόμενο της επωνυμίας και ποικίλουν ως προς το βαθμό στον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά μέσα και συμμετέχει στην κατανάλωση, τη συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου μέσων ενημέρωσης.Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Οι καταναλωτές επηρεάζονται από κάποια κίνητρα που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, εξετάστηκαν τα κίνητρα της ψυχαγωγίας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης & αλληλεπίδρασης, της προσωπικής ταυτότητας, της πληροφόρησης, της ανταμοιβής και της ενδυνάμωσης. Κάθε κίνητρο αποτελεί και μία ξεχωριστή μεταβλητή, για την οποία μελετάται αν προκύπτει κατανάλωση, συνεισφορά και δημιουργία COBRA. Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. 2022-09-22T10:38:01Z 2022-09-22T10:38:01Z 2022-09-22T10:38:01Z 2022 Electronic Thesis or Dissertation http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
institution University of Macedonia
collection DSpace collection
language Greek
topic Κοινωνικά μέσα
Επωνυμία
Κίνητρα
Διαδικτυακές δράστηριότητες
Κατανάλωση περιεχομένου
Συνεισφορά περιεχομένου
δημιουργία περιεχομένου
COBRAs
spellingShingle Κοινωνικά μέσα
Επωνυμία
Κίνητρα
Διαδικτυακές δράστηριότητες
Κατανάλωση περιεχομένου
Συνεισφορά περιεχομένου
δημιουργία περιεχομένου
COBRAs
Χαλκοπούλου, Βασιλική
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
description Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
abstract Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά μέσα ως έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ καταναλωτών και επωνυμίας, προσφέροντας παράλληλα σημαντικές ευκαιρίες για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι διαδικτυακές δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με την επωνυμία (COBRA) περιγράφουν την εμπλοκή των καταναλωτών με το περιεχόμενο της επωνυμίας και ποικίλουν ως προς το βαθμό στον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά μέσα και συμμετέχει στην κατανάλωση, τη συνεισφορά και τη δημιουργία περιεχομένου μέσων ενημέρωσης.Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τις δραστηριότητες των καταναλωτών που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Οι καταναλωτές επηρεάζονται από κάποια κίνητρα που σχετίζονται με τις επωνυμίες στα κοινωνικά μέσα. Έτσι, εξετάστηκαν τα κίνητρα της ψυχαγωγίας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης & αλληλεπίδρασης, της προσωπικής ταυτότητας, της πληροφόρησης, της ανταμοιβής και της ενδυνάμωσης. Κάθε κίνητρο αποτελεί και μία ξεχωριστή μεταβλητή, για την οποία μελετάται αν προκύπτει κατανάλωση, συνεισφορά και δημιουργία COBRA.
advisor Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
format Electronic Thesis or Dissertation
author Χαλκοπούλου, Βασιλική
author-letter Χαλκοπούλου, Βασιλική
department Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
title Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_short Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_full Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_fullStr Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_full_unstemmed Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_sort Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
title_alt Consumers' online brand-related activities (COBRAs) and attitude toward the brand and purchase intention
publisher Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
publishDate 2022
url http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513
_version_ 1820209730420736000
score 12,4609995