Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
από: Συροπούλου, Πολύμνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018)
Οι διαδικτυακές δραστηριότητες που σχετίζονται με το προφίλ των καταναλωτών και η στάση απέναντι στην επωνυμία των προϊόντων και στην πρόθεση αγοράς
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Χαλκοπούλου, Βασιλική |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηθωμάς, Λεωνίδας |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2022
|
Τμήμα: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27513 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα στα κοινωνικά δίκτυα
από: Συροπούλου, Πολύμνια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2018) -
Στάση Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο βιολογικό κρασί: πρόθεση αγοράς και πρόθεση πληρωμής premium τιμής.
από: Ευθυμιάδου, Γεωργία-Ευτέρπη
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Αγγελίες προσλήψεων προσωπικού στα κοινωνικά μέσα: ο ρόλος τους στην εικόνα του εργοδότη
από: Κουδέρη, Μαρία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2021) -
Εταιρική κουλτούρα και προώθηση εταιρικής ταυτότητας δια ψηφιακών μέσων: έρευνα σε Ελλάδα και Ευρώπη
από: Μπέρτου, Γαρυφαλιά
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022) -
Ο ρόλος της στρατηγικής του μάρκετινγκ στην προσέλκυση νέων αιμοδοτών
από: Τατσίδου, Ξένια
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2022)