Διερεύνηση της στάσης και των κινήτρων των αιμοδοτών στην Ελλάδα
από: Τσομπάνη, Αφεντούλα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017)
Ο ρόλος της στρατηγικής του μάρκετινγκ στην προσέλκυση νέων αιμοδοτών
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Τατσίδου, Ξένια |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Χατζηθωμάς, Λεωνίδας |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2022
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27516 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διερεύνηση της στάσης και των κινήτρων των αιμοδοτών στην Ελλάδα
από: Τσομπάνη, Αφεντούλα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2017) -
Το μάρκετινγκ ως μέσο αποτελεσματικής διαχείρισης των εθελοντών-
ανάπτυξη δράσεων για τη προσέλκυση και διατήρηση εθελοντών σε μη-
κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
από: Δημητσάνος, Παρασκευάς
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024) -
Προγράμματα εθελοντισμού και μάρκετινγ πελατειακών σχέσεων
από: Χρυσοχοΐδης, Βασίλειος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2010) -
Ο ρόλος του βίντεο και του creator-driven περιεχομένου στη διαφήμιση στα social media: η περίπτωση του TikTok.
από: Μαλαθουνιάδης, Ιωάννης
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Η καθοδήγηση γνώμης και οι παρακοινωνικές σχέσεις στο μάρκετινγκ επιρροής: ο αντίκτυπος στην πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.
από: Μπαρτζώκα, Ελευθερία
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023)