Promoting learning through active interaction (PLAI) και routes for Learning (RfL): μία συγκριτική βιβλιογραφική ανασκόπηση της εφαρμογής τους σε άτομα με βαριές ή/και πολλαπλές αναπηρίες

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.

Πρώτος συγγραφέας: Στίγκα, Αναστασία
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
RfL
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28822

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28822