Προγράμματα έγκαιρης παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών προφορικού λόγου που χρησιμοποιούνται στο νηπιαγωγείο ως προγνωστικοί δείκτες ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Πρώτος συγγραφέας: | Γκουντή, Μαρία |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2023
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29266 |