Διδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων
από: Κούτουρλη, Μαρίνα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023)
Προγράμματα έγκαιρης παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών προφορικού λόγου που χρησιμοποιούνται στο νηπιαγωγείο ως προγνωστικοί δείκτες ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Γκουντή, Μαρία |
---|---|
Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Μορφή: | Electronic Thesis or Dissertation |
Γλώσσα: | Greek |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας,
2023
|
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29266 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων
από: Κούτουρλη, Μαρίνα
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας για τη διδασκαλία ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής –
υπερκινητικότητα.
από: Γραμματίκας, Αθανάσιος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2023) -
Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείου
από: Μούτλας, Αντώνιος
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2021) -
Αξιοποίηση της μουσικής σε παρεμβατικά προγράμματα για την ενίσχυση/βελτίωση των αναγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (στην ανάγνωση) και των μαθητών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) : μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
από: Φασούλα, Αγάπη
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2024) -
Διερεύνηση των μεθόδων, τεχνικών και στρατηγικών πρώτης ανάγνωσης και γραφής που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
από: Ναούμη, Παρασκευή
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2013)