Η καθοδήγηση γνώμης και οι παρακοινωνικές σχέσεις στο μάρκετινγκ επιρροής: ο αντίκτυπος στην πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.

Πρώτος συγγραφέας: Μπαρτζώκα, Ελευθερία
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29397

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29397