Το μάρκετινγκ ως μέσο αποτελεσματικής διαχείρισης των εθελοντών- ανάπτυξη δράσεων για τη προσέλκυση και διατήρηση εθελοντών σε μη- κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.

Πρώτος συγγραφέας: Δημητσάνος, Παρασκευάς
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Μορφή: Electronic Thesis or Dissertation
Γλώσσα: Greek
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, 2024
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά:
Διαθέσιμο Online: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31952

Διαθέσιμο Online

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31952