Επικοινωνιακή λογικότητα και γλώσσα: μετατόπιση από τη μορφή στη σημασία: προοπτικές στην εκπαίδευση
από: Λαμνίας, Κώστας
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1996)
Η αξιολόγηση του μαθητή: ανάδειξη διαφοροποιημένων σημασιοδοτήσεων της έννοιας
Αποθηκεύτηκε σε:
Πρώτος συγγραφέας: | Λαμνίας, Κώστας |
---|---|
Μορφή: | Άρθρο |
Γλώσσα: | ell |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
Παιδαγωγική Επιθεώρηση,
1997
|
Διαθέσιμο Online: |
https://ojs.lib.uom.gr/index.php/paidagogiki/article/view/6749 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επικοινωνιακή λογικότητα και γλώσσα: μετατόπιση από τη μορφή στη σημασία: προοπτικές στην εκπαίδευση
από: Λαμνίας, Κώστας
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1996) -
Νεοτερικότητα μορφές λογικής και επιρροές στις διαδικασίες συγκρότησης της σχολικής γνώσης
από: Λαμνίας, Κώστας
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1999) -
Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση : διακριτές προσεγγίσεις /
από: Λάμνιας, Κώστας.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2002) -
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή : με παραδείγματα από τα βιβλία του δημοτικού σχολείου /
από: Ταρατόρη, Ελένη, 1947-
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (1995) -
Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή ως παιδαγωγική λογική και σχολική πρακτική /
από: Κωνσταντίνου, Χ.
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: (2000)