Towards designing cognitively-enriched project-oriented courses within a blended problem-based learning context
Πρώτος συγγραφέας: | Tambouris, Efthimios |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Zotou, Maria, Tarabanis, Konstantinos |
Δημοσιεύτηκε στο: | Education and Information Technologies |
ISSN: | 1360-2357 |
Τόμος: | 19 |
Τεύχος: | 1 |
Από Σελίδα: | 61 |
Έως Σελίδα: | 86 |
Μορφή: | journal article |
Γλώσσα: | English |
Άλλες Λεπτομέρειες Έκδοσης: |
2012
|
Τμήμα: | Department of Applied Informatics Department of Applied Informatics |
Θέματα/Λέξεις Κλειδιά: | |
Διαθέσιμο Online: |
https://doi.org/10.1007/s10639-012-9209-9 https://ruomoplus.lib.uom.gr/handle/8000/1542 |